REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO „HEHO”
I. Strony i przedmiot umowy

1. Stroną dokonującą sprzedaży jest sklep internetowy znajdujący się pod adresem  www.heho.com.pl zwany w dalszej części Sklepem  prowadzony przez:

HEHO Piotr Żyła
ul. Dworcowa 11
43-460 Wisła

NIP: 5482350415
Regon: 240668309

2. Kontakt ze sklepem możliwy jest poprzez adres e-mail: heho@heho.com.pl
lub formularz kontaktowy na stronie.


Sklepy stacjonarne mieszczą się pod adresem: - aktualna lista (podstrona SKLEPY)

2. Stroną dokonującą  zamówień i zakupów może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna zwana dalej Klientem.

3. Przedmiotem transakcji są produkty wymienione w ofercie i przedstawione na stronie www.heho.com.pl.
Ceny wszystkich produktów są wyrażone w złotych i zawierają w sobie podatek VAT (cena brutto, chyba że obok ceny jest określenie "netto").
Ceny podane w Sklepie nie są ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (art.71 KC) lecz propozycją sprzedaży. W związku z tym nie możemy zagwarantować, że podane przez nas ceny oraz opisy nie są wolne od błędów, dlatego ewentualne nieprawidłowości nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń. 
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, wprowadzania nowych produktów do oferty, przeprowadzania na stronach sklepu akcji promocyjnych.

II.  ZAMÓWIENIA

1. Klient wyraża zamiar zakupu towaru w Sklepie poprzez złożenie zamówienia za pomocą formularza znajdującego się na stronie Sklepu, dodania produktu do koszyka, a następnie finalizując zakupy.

2. Zamówienia można składać 24 godz. na dobę przez cały rok

3. Minimalna wartość zamówienia wynosi  1 zł

4. Każde zamówienie złożone w sklepie z opcją wysyłki za pobraniem musi zostać potwierdzone przez Klienta.
W przypadku braku odpowiedzi na potwierdzenie wysłane pocztą e–mail w ciągu 5 dni roboczych od złożenia zamówienia, zmówienie zostanie anulowane. Przedstawiciel sklepu może również potwierdzić zamówienie kontaktując się telefonicznie z Klientem

5. W przypadku wystąpienia niejasności dotyczących złożonego zamówienia Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia lub jego modyfikacji. O wszystkich zmianach Sklep zobowiązuje się powiadomić Klienta.

Sklep zastrzega, że może nie przyjąć oferty kupna bez podania przyczyny.

6. Towary oznaczone na karcie produktu jako dostępne wysyłamy w ciągu od 1 do 4 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia. Przeważnie jest to następnego dnia roboczego po otrzymaniu wpłaty na konto całej należności za dokonaną transakcję lub wyboru przesyłki za pobraniem.
Przy produktach oznaczonych "oczekiwanie na dostawę" lub "zapytaj o dostępność" nie gwarantujemy dostępności. Dostępność na daną chwilę można sprawdzić telefonicznie lub e–mailem.

7. Przy płatności przelewem wysyłka jest realizowana po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto.

III  DOSTAWA

1.Dostawy realizowane są na terenie całego kraju za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Czas dostawy jest niezależny od Sklepu, i przy wyborze firmy kurierskiej nie powinien być - w typowym przypadku, dłuższy niż 3 dni robocze, przy wyborze Poczty Polskiej, 3 dni robocze przy przesyłce priorytetowej oraz 7 dni przy przesyłce ekonomicznej.

2.Pokrywamy koszty wysyłki wyłącznie przy zamówieniach internetowych powyżej 200,-zł, które można spakować w jedną paczkę o wadze do 30kg.

3.Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień.

4.Większość towarów znajduje się w naszym sklepie, dzięki czemu przesyłki wysyłane są dość szybko. W przypadku, gdy okaże się, że dany produkt jest w danej chwili niedostępny mimo, iż dostępność w sklepie internetowym jest pokazana (może tak się zdarzyć, gdy ostatni taki produkt zostanie kupiony w sklepie stacjonarnym) będziemy się z Państwem kontaktować w celu ustalenia: anulowania, wymiany, bądź ustalenia czasu realizacji.

5.Do każdego zakupionego towaru wystawiamy dowód zakupu - paragon bądź na wyraźne życzenie fakturę vat. Jesteśmy płatnikiem VAT.

6.Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera lub doręczyciela. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń przesyłki , braków ilościowych należy zażądać  spisania protokółu reklamacyjnego ( 2 egzemplarze) i poinformować niezwłocznie Sklep.

7. Odbiór osobisty jest możliwy tylko po wcześniejszej przedpłacie i potwierdzeniu, że towar jest gotowy do odebrania w sklepie.

IV. FORMY PŁATNOŚCI

W trakcie składania zamówienia Klient określa formę płatności za zamówiony towar.

1. Płatność za pobraniem – zapłatę za zamówiony towar Klient dokonuje przedstawicielowi firmy spedycyjnej.

Gotówka przy odbiorze (płatność za pobraniem)
Wybierając ten sposób płatności, za przesyłkę zapłacisz przedstawicielowi firmy spedycyjnej w momencie odbioru przesyłki. Należność za przesyłkę możesz również uregulować na poczcie.
Na kwotę zapłaty składa się koszt zamówionego towaru oraz koszt przesyłki zależny od firmy spedycyjnej.

2. Płatność przelewem – opłata na podane przez sklep konto

3. Szybkie płatności Przelewy24 - system przekierowuje do wskazanego przez Klienta banku.

W przypadku zamówienia powyżej 200,- zł i przedpłacie na konto Klient nie ponosi kosztów wysyłki, jeżeli wymiary przesyłki należą do standardowych przyjętych przez spedytora, a waga nie przekracza 30 kg.

Niezbędne jest podanie  w tytule płatności numeru zamówienia oraz Imienia i Nazwiska osoby zamawiającej.

Towar zostanie wysłany lub wydany w siedzibie firmy po wpłynięciu kwoty zgodnej z zamówieniem (towar + koszt wysyłki) na konto:

HEHO Piotr Żyła
ul. Dworcowa 11
43-460 Wisła

NIP: 5482350415

Bank ING
77 1050 1096 1000 0091 4164 5326

3. Koszty  wysyłki towaru w ramach  sklepu dla przesyłek w Polsce wynoszą:

Paczkomaty InPost -10,00 zł
Poczta Polska -10,00 zł
Poczta Polska priorytet -11,00 zł
Poczta Polska pobranie - 16,00zł

-odbiór osobisty po przedpłacie - 0,00zł (wybrane lokalizacje).

Zamówienie powyżej 200zł zapłacone na konto objęte jest wysyłką GRATIS!

V. ANULOWANIE ZAMÓWIENIA , ZWROT TOWARU

Zmiana lub wycofanie zamówienia jest możliwe, o ile nie zostało wysłane. W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki zamówiony towar wraca do sprzedającego, a kupujący zostanie obciążony kosztami wysyłki.

Każdy Klient może zrezygnować z zakupionego w naszym sklepie (www.heho.com.pl) towaru  bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe, tylko jeśli produkt nie był używany, otwierany  ani nie został w żaden sposób zniszczony. Towar musi być w oryginalnym opakowaniu, z nie oderwanymi metkami wraz z kompletem otrzymanych dokumentów.

Gwarantujemy zwrot zapłaconej kwoty tylko przy zwrocie przez nabywcę dowodu zakupu.

Pieniądze zwracamy przelewem na konto bankowe klienta lub przekazem pocztowym w przypadku nie posiadania konta na wskazany adres.

Koszty dostawy podlegają zwrotowi tylko w zakresie najtańszej formy dostawy dostępnej w sklepie.  

Jeżeli dostawa towaru do Klienta była gratisowa a Klient zwraca towar jest również nie jest potrącany koszt wysyłki pokryty wcześniej przez sklep.

Wszystkie zwroty towaru i reklamacje należy wysyłać na własny koszt przesyłką rejestrowaną (list polecony, paczka pocztowa) na adres:

HEHO Piotr Żyła
ul. Dworcowa 11
43-460 Wisła

VI. REKLAMACJE

Prosimy o sprawdzenie w obecności kuriera stanu każdej przesyłki!
Tylko wtedy będą przez nas uwzględnione ewentualne reklamacje z tytułu uszkodzeń w czasie transportu.

Reklamacje z tego tytułu zostaną uwzględnione, jeśli w obecności spedytora zostanie spisany protokół reklamacyjny.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niezgodności, należy skontaktować się z naszym sklepem.

Podstawą reklamacji jest dowód zakupu.

W przypadku stwierdzenia , że produkt jest uszkodzony prosimy o wypełnienie protokółu reklamacyjnego i przesłanie go e-mailem. Po otrzymaniu informacji skontaktujemy się z Państwem celem ustalenia dalszego sposobu załatwienia reklamacji.

Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe , posiadają wymagane atesty i zezwolenia dopuszczające do obrotu na terenie Polski,  i są objęte rękojmią na wady ukryte.

Reklamacje z tytułu rękojmi będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego.

Pokazane na stronie przedmioty i towary mogą się różnić w szczegółach i kolorach od otrzymanych w rzeczywistości. Zdjęcia mogą fałszywie odzwierciedlać barwy i odcienie. Tego rodzaju zastrzeżenia nie podlegają reklamacji.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich otrzymania.

Dokumenty nadania paczek Sklep przechowuje 3 miesiące. Po tym terminie nie będzie uwzględniania reklamacja nieotrzymania paczki.


VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

HEHO zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą nabywcy przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

Wszystkie zebrane dane są przechowywane z należytą starannością, w żadnym wypadku nie przekazujemy Twoich danych osobowych podmiotom innym niż wymienione poniżej:

Firmy obsługujące dostawy, za pomocą której zamówienie trafia do Klienta

Przelewy24 -  w przypadku wyboru tejże płatności w celu realizacji przelewu

Dane zbierane podczas rejestracji będą wykorzystane wyłącznie do umożliwienia zalogowania się do naszego systemu.

Aby skorzystać z niektórych funkcji naszego sklepu trzeba się zarejestrować.

Podczas rejestracji pytamy o podstawowe dane takie jak: imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu oraz adres e–mail. Można też podać dodatkowe informacje.

Informacje uzyskane w ten sposób przechowywane będą w bazie w celu łatwego i szybkiego ponownego dokonania zakupu.

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.Złożenie przez Klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.

2. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów mogących wyniknąć z umów zawartych w oparciu o niniejszy regulamin jest Sąd właściwy dla siedziby HEHO Piotr Żyła.

3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują odpowiednie przepisy prawa, a w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 02 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.).

Z pozdrowieniami
Zespół HEHO :-)